03 juli 2009

Vägdag - 75,3

Dagens vikt 75,3 = -0,7

Jag hade verkligen hoppats att jag skulle vara nere på lägstanoteringen idag (74,9) men icke...

Räknade med hjälp av MinMat att jag igår fick i mig 1300 kcal och då åt jag ändå en del på natten - kalla vårrullar är urgott, har jag tyvärr märkt - (menar att jag nog inte kommer alltid upp i det annars...) minus 388kcal som det räkandes ut att jag brände på promenaden. Vad krävs egentligen för att man ska loosa mer...? Nu är det ju helg vilket innebär grillningar och vin. Älskar ju att det är sommar och att man gör sånt men samtidigt är det ju ett bekymmer... Fast nä, jag tänker inte sluta njuta, så det så.

Trevlig helg allihop!

4 kommentarer:

  1. Hejsan :) Mixxed up är en energidryck, typ Red bull, fast mycke billigare och lika goda om inte godare, kör ju så klart på sockerfritt :)
    5kr/st på Lidl :)
    Testa dom!
    Stay strong!

    SvaraRadera
  2. Tycker du gör rätt - fortsätt njut! :) Man ska ju inte behöva sluta leva för att gå ner i vikt.

    SvaraRadera