04 juli 2009

Dagen efter...

...gårdagen, som det ju heter. Vi grillade igår i västra hamnen här i Malmö, superduperhärligt!! Malmö Sommarscen stod för musiken och vi åt gott och drack vin i kvällssolen... Älska sommar! Vi grillade kycklingfilé som marinerats i en massa gott, knippemorötter med ananas&Chili-glaze på samt halloumi och åt med ruccola- & avokadosallad. Dessutom åt vi jordgubbar, körsbär och lite nötter - och drack såklart rosévin. Sååå gott!
Kompisens chorizo med på bilden också

Vågen på plus inte oväntat... Men man måste ju leva också =) Hitler får hålla sig undan lite, i alla fall över helgen!

1 kommentar:

  1. Låter underbart med grillning. Mums...

    Nu har jag äntligen uppdaterat min blogg. OM du bara visste vad som hänt de senaste tre dagarna!

    Jag har gått på LCHF. Ja det ÄR sant!

    Du som gjorde precis tvärtom. Inser att min jä..la sockerberoende driver mig t vansinne så jag MÅSTE utesluta det.

    Vi får se vad som händer nu. Har de senaste veckorna ätit minst 1 Ben och Jerrys burk per dag. Hemskt jag vet... Har nog gått upp sammanlagt 7 kg sen jag sist viktrapporterade. Det är inte kul alls.

    Men vi får fortsätta peppa varandra ändå juuu... Även att vi går på olika dieter. Ska kolla din gamla blogg. Där gick du väl på LCHF? :-)

    Tar gärna emot alla tips du har om mat och recept och så :-)

    Du är f..n så jä..la duktig och så motiverad att jag blir rädd ibland!

    Fatta att du gått ner 12 KG och jag kan tala om för dig att sist jag såg dig när du kom ut bilen utanför jobb så tänkte jag bara, SHIT vilken pingla! Du är ju sjukt snygg i kroppen!

    Hoppas att du faktiskt, trots all viktnojja och det störda förhållandet till mat som vi ju båda har gemensamt, är ganska nöjd med din kropp nu. Den är jättesnygg ska du veta!

    kram kram vännen

    Anja

    SvaraRadera