30 juni 2009

Äntligen en bra dag!

Ja det var ju för tusan på tiden! Tyckte att gårdagen var ganska okej - knäcke med keso & avokado till frukost och sen varmrökt lax, räkor och grönsaker till middag. Men nä, plus på vågen idag. Blir så less! Ska man behöva äta typ inget för att det ska hända nåt? Och ja jag vet - man kan äta för lite också, men där tror jag verkligen inte att jag är!

Jaja, idag har jag iaf börjat dagen med en smoothie med yoghurt & hallon och ett äpple, mumsig sommarfrukost! Sen spenderade jag eftermiddagen på stranden där jag åt fruktsallad som jag hade med mig och drack en massa vatten. När jag kom hem blev det en smoothie till och eftersom jag gjorde för mycket så tog jag en nu ikväll också efter långpromenaden (90 minuter och 9 km - gött!) med en tjejkompis. Ska nog äta nån frukt till ikväll - kan leva på frukt! Ja, det gör jag ju nästan också =) Inte svårt att äta nyttigt när det finns färsk ananas, kiwi, jordgubbar och melon i kylen och hallon i frysen!

Många bloggare tar sommarlov från sina bloggar men jag tror att jag hänger kvar, jag behöver nog det... Hoppas det finns nån kvar där ute som vill läsa i alla fall!

Bjuder på en bild från frukosten sambon gav mig på sängen i söndags
och en på min avundsjuka kise!

3 kommentarer:

  1. Jag hänger kvar och läser och inspireras av dej i alla fall! =)
    Även om mitt eget bloggande kommer vara sällan ett tag.

    Har ju två barn hemma hela dagarna nu oxå (då den stora tagit sem från dagis) så jag hinner inte riktigt heller känner jag.
    Den lilla är dessutom nattuggla och lägger sej sällan före 22 (för natten) så tiden vid datorn är aningen begränsad.

    Men som du vet, din blogg gillar jag o jag tänker fortsätta vara trogen läsare!

    Tycker du är otroligt duktig som kämpar på!
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. JAG läser! Don't you dare "ta en paus"!

    SvaraRadera
  3. ååååååhhhhh vilken underbar frukost!

    SvaraRadera