05 juni 2009

Vägdag - 76,6

Dagens vikt 76,6 = -0,7

Jag är helnöjd!! Äntligen under 77! Jag vet att det kommer gå långsamt nu när jag är normalviktig men mina senaste dagars pepp har verkligen skjutsat på viktminskningen och det känns underbart! Hoppas det håller i sig!

Har mätt mig och uppdaterat måtten - underligt att magen bara var ½cm mindre när det är där jag uppfattar störst skillnad, men det är kanske helheten som gör att jag känner mig smalare där... Men men - att rumpan är 10cm mindre nu än för ett halvår sen känns ju gött =)

5 kommentarer:

  1. Stort grattis! Jag hoppas också att jag kommer under min platå snart.

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    0,7 är ju jättebra!

    SvaraRadera
  3. Wow vad du är duktig!! Förstår att du är pepp just nu :-) Skitbra jobbat, du är ju verkligen värd det!!!

    kram :-)

    SvaraRadera
  4. Stort grattis alltid kul med positiva besked

    SvaraRadera
  5. Vad kul att det går bra för dig! :) Du ser för övrigt jättefin ut i klänningen med blommorna!

    SvaraRadera