06 juni 2009

One cookie, two cookies...

Som sagt ska jag ju ge bort de flesta kakorna - resten skulle pojkvännen ta med sig över helgen när han skulle upp till Göteborg och tävla. Men så glömmer han kakorna hemma!!! Så idag har det slunkit ner två. Utöver den varma mackan med ost o skinka i size GIGANTISK som jag åt med kompisen på stan. Är på nattjobb nu o ska va lika duktig som igår = te och frukt, men räknar inte med under på vågen imorgon haha, hoppas dock jag får behålla det jag gjort av med hittills. Jag är fortfarande superduperpepp - bara lite sockerstinn och kolhydratladdad =)
Ha en skön lördagkväll allihop!
Kate får vara dagens inspiration - sån där mage vill jag ha, där inget väller över jeansen. Ja tack!

1 kommentar:

  1. Hmm nä det där går fetbort för mig (haha FETbort) ;-). Jag vill ha lite, bara lite sött "fett", men inte mycket, på mage och höfter. Superkvinnligt!

    Tycker att helplatta, vältränade, typ HÅRDA tjejmagar är ruskigt avtändande för att inte tala om rutor på magen. (Det gillar jag inte hos varken män eller kvinnor).

    Britney Spears kropp så som den såg ut i början av hennes karriär. Helt perfekt!

    Kolla här:

    http://img.verycd.com/posts/0510/post-277022-1130163852.jpg

    SvaraRadera