07 juni 2009

I-landsproblem & 30-årsfirande

Min mobiltelefon tappade jag i stengolvet i trappuppgången häromdagen och pajade tydligen högtalarna - för nu låter den som en tystlåten och väldigt hes kråka och jag missar alla sms och skäms när det ringer... DYRT med ny telefon. Och fortfarande 1½ månad tills jag fyller år...

På tal om födelsedagar så fyller bästa vännen, favvopinglan nummer ett, 30 år idag - Grattis L!!! Jag tror jag ska promenera dit (tar väl en halvtimme i alla fall) när jag ska fira henne för jag hörde nåt om chokladmoussetårta... mmmmmmmums!!

Morgonens vikt by the way - 76,1 - Yey igen!

3 kommentarer:

  1. Måste bara skriva att av alla "viktbloggar" jag har koll på är det din jag fastnat mest för!
    Vi ligger ungefär lika i vikt så man "Småtävlar" lite.
    Synd oxå att du inte kan jogga som förrut för jag "tävlade" lite där oxå.

    Sen tycker jag ofta att jag känner igen mej mycket i det du skriver. Som tex att helgen ofta förstör vad man presterat i veckan.
    Att man bör ta en promenad till kalaset om man får höra talas om chokladmousetåror o sånt...
    Vi tänker lite lika och vårt tänk är sjukt bra har jag kommit på oxå!
    Tänk bara så mycket vi tappat i vikt! Vi är asbra!

    GRATTIS till din fina vikt idag!
    Jag råkade väga mej idag jag oxå, men ska försöka hålla på mej till på onsdag nu (som är min vägdag), men sifforna ser ännu finare ut än igår!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tycker så bra om din blogg den är en sådan inspiration. Precis som du så är jag nu normalviktig och det går hemskt segt att få bort det där sista. Kul att läsa lite pepp då.

    SvaraRadera
  3. Wohoo för vikten!! =)

    Haha jag kan faktiskt inte hålla mig från vågen men det vart lite konstigt i helgen så det fanns inte riktigt någon tid, plus att man äter oftast lite mer på helgen = ovetskap. ;-)
    *hoppas lite har släppt tills imorgon*

    SvaraRadera