26 juni 2009

Fortfarande bombförkyld...

Jag som skulle morgonpromenera - vaknar och andas som en 80-åring o hostar som en 90-åring! Min förkylning flyttar runt i min kropp - började i halsen, sen rann näsan som ett såll, igår hade jag mulade och ömma bihålor och idag sitter det i luftrör och lungor... Jippi! =( Kanske är nerflyttat till knäna imorgon eller nåt. Kan man överdosera C-vitaminbrus?

Ska i alla fall gå på stan lite idag, ska se om jag hittar nåt fint möbeltyg till stolen jag hittade i källaren och gå hem till syrran o hämta bilder från midsommar!

Vågen låg ändå på 76,6 i morse - inget att vara stolt över men ändock under 77. Buhu - jag som var nere på 74 för en dryg vecka sen. Jaja, idag ska jag leva på melon o smoothies och tänker vara på 75 och nåt imorgon. Så det så. Vägrar ha mer än 1 kg plus i listan i högermarginalen!!

Ha en ljuuuvlig dag i solen!

2 kommentarer:

  1. Åh nej, vad jobbigt med förkylning i värmen. Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. eh, var midsommar tillräckligt bra så kan man ta de där kilona ;) dessutom, vad irriterande det är när man bestämt sig för att motionera och så sätter kroppens hälsa emot! :/ men fortsatt lycka till! jag följer din viktminskining och du inspirerar mig :)

    SvaraRadera