08 juni 2009

O boy!!

Dagens vikt = 75, 6!! Jag var tvungen att väga mig 3 gånger. Jag har sett femman!!!! Så ljuvligt!!

På vännens 30-årsfirande igår glömde jag ju helt bort att jag krymt magen den senaste veckan när jag varit så duktig, så efter maten (jättegoda pajer med kyckling o köttfärs) så var jag så mätt att jag hade ont i magen. Men man måste ju smaka chokladmoussetårtan också. Och födelsedagsbarnets mammas hemmabakade hallongrottor-muffins. Jag promenerade hem därifrån också som tur var, så att maten kunde landa, men jag trodde ärligt talat att jag skulle kräkas. Jag var såååå mätt och hade ont i magen. Var mätt hela natten (!!) och åt ingenting mer. Så kanske inte så konstigt att vågen var snäll idag...

Ska ut och käka ikväll för att fira en annan kompis födelsedag - tapas igen. Ouch! Så i morgon lär vågen inte vara lika snäll. Men det känns ok ändå, jag mår bra och ser skillnad och njuter för fullt! Så om det är upp imorgon, då är det ner dagen därpå igen - det har jag bestämt helt enkelt!! =)

2 kommentarer:

  1. Asch! Du leder igen!

    Grattis!!!

    SvaraRadera
  2. P90X kan jag definitivt rekommendera! Följde träningsschemat fullt ut från mitten av juli förra året fram till julen dvs 6 pass i veckan (ökade muskelmassan en del men gick inte ner i vikt mer än något enstaka kilo då jag inte skötte kosten). Numera kör jag minst 2 gånger i veckan (och då varierar jag vilka pass jag kör). Grattis till 5:an! :)

    SvaraRadera