15 juni 2009

Idag är det måndag

Hej svejs en måndageftermiddag. Ja, dom här hektona jag la på mig i ren tristess i fredags har hängt på över helgen och några av dom är kvar fortfarande - fasiken också.

I lördags hängde jag med L - vi började med en timmes promenad och sen gjorde min favvomat nuförtiden; ljummen dinkelsallad! Denna gången med champinjoner, paprika, rödlök och grilad kyckling. Och till en ruccolasallad med soltorkade tomater och mozzarella. Sååååå gott!!!!

Efterrätt - jordgubbar & glass!!

Och såklart - rosévin! Vi blandade med sprite zero och en massa is, så läskande och gott!

Denna veckans invägning blir på onsdag för sen åker jag till Småländska skogarna för att fira midsommar och är borta tills på söndag. Så jag har idag och imorgon på mig att skärpa till mig för att iaf bli av med godishektona...

2 kommentarer:

  1. Tack för peppet! =)

    Tack för längd-infon oxå, jo om man läser lite noggrant kan man ju se hur lång du är... ;) Sorry att jag missat det!
    Men med dina 185 cm är du ju skitsmal nu! *lite avis*
    Kanske skulle tävla mot nån i min egen storlek... He he Är ju 15 cm kortare än du o väger ett par kilo mer...
    Ja ja jag kommer till ditt BMI en vacker dag jag oxå!

    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. se där ja. de småländska skogarna ska jag också besöka över midsommar.. fast det är iofs inte så mycket skog just där jag ska va utanför kalmar...

    SvaraRadera