22 juni 2009

Tillbaka i civilisationen!

Hej igen allihopa!!
Ja då var man tillbaka i civilisationen igen - många minnen och myggbett rikare och ett gäng kilo tyngre.... Tänker inte ens berätta vad vågen visade i morse, jag höll på att trilla av... Jag släppte alla hämningar (som vanligtdessvärre) och har unnat mig precis vad jag velat - från mat till godis & chips och ja, framförallt rosévinet - ett glas på onsdagkväll, sen åtminstone salongsberusning torsd, fred och lörd... Har nog inte hänt på 10 år, men det var så himla härligt! Jag har haft mitt livs mest idylliska och härliga midsommar! Och även om det helt klart var värt det så ska jag nu slita bort kilona detta resulterat i. Ouch...

Bjuder på några härliga bilder från ljuvliga Småland


2 kommentarer:

  1. Men som många sagt till mej, man måste ju leva oxå och det har faktiskt varit midsommar och det är ju inte fett du samlat på dej!

    Synen på min våg var inte heller skojig i dag, men jag vet ju varför precis som du, god mat, gott vin och (för mej) för lite motion!

    Vi kämpar vidare vännen!

    SvaraRadera
  2. Klart du ska med ut o käka det är ju sommar!!
    NJUT!

    SvaraRadera