11 juni 2009

Världens kortaste dag

Idag vaknade jag vid två och skulle ta en promenad - hörde regnet på fönsterbläcket och låg kvar o kelade med katten istället. Sen bakade jag äpple & kanelmuffins. MUMS! (ja, jag åt en hel. Stor.) Sen kom älsklingen hem och vi åt laxpasta (inte fullkorn inte). Nu är jag tillbaka på jobb igen och så var denna dagen slut. Röda veckan inleddes idag (ahaaaa - därför jag var så krängig idag!) så nåt dunderresultat kommer jag inte se på vågen imorgon, tyvärr. Typiskt när det är vägdag. Som om inte varje dag är vägdag haha. Men den officiella vägdagen. Jaja!

Dagens bild - New York! Dit ska jag om 5 månader. Den som väntar på nåt gott... Där ska jag shoppa massvis med nya snygga smal-kläder! Yey!

1 kommentar:

  1. Fast du har ju redan ditt dunderresultat på vågen! Du kan gott stå still ett par dagar... Annars är det ju helt omöjligt för en annan att komma ikapp!

    Hur lång är du förresten?

    SvaraRadera