05 juni 2009

Glädjerus & kakbak!

Tack era kommentarer - ni är så söta =) Ja, det känns superhärligt att det äntligen händer nåt! Nu känns inte 75 innan midsommar HELT omöjligt - 1,6 på 2 veckor... Det KAN gå...

Nu har jag lagt in bilder på alla mina fina kläder i förrförra inlägget!

Idag har det bakats kakor hemma hos mig så det stått härliga till!! Jag ska ge bort de flesta i en fin kakburk men hoppla - det hamnade visst ett gäng i magen också. För att inte tala om kakdeg!!! Är det ens lönt att grädda dom? Åh så gott... Kletigt att ge bort bara smet dock. Åt bra frukost, sen fick deg+kakor bli dagens lunch (hrm...) o sen var middagen idag jättebra och nu är jag på jobb och ska bara dricka te och äta frukt hela natten.

Tillbaka till kakorna. Jag följde det här receptet - jag tror nog att ni sett reklamen för göteborgskex och Fridas Havre & Himmelrike - sega havrekakor med hasselnötter, russin och choklad. Jojomensan!

Såhär stökigt blir det lixom aldrig när Leila bakar... Såhär många och såhär goda blev mina kakor - hepp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar