12 juni 2009

Vägdag - 75,1


Dagens vikt 75,1 = -1,5kg

Jag låg lite på plus igår o trodde det skulle hänga med till idag - men jag är superdupernöjd!!
Veronica - jag är 185cm lång, står i högermarginalen ;-)


Ikväll ska jag på studentskiva - stackars kusin i det här vädret =( Ska vara chaufför så noll kalorier från drickat o jag ska försöka hålla mig fråndet allra gottigaste också. Svååårt under röda veckan.

EN vecka till midsommar och jag kommer vara under 75 då (hoppas jag ju!) YEY!!! Jag satt hela natten (på jobb) och gjorde tipsrunda, sånghäften och planerade lekar till midsommarfirandet som jag o pojkvännen arrangerar i en stuga 3 timmar norrut i de småländska skogarna där vi ska fira tillsammans med 22 andra! ÄLSKAR midsommar - det är min jul, nyår, påsk o allaandrahögtider inbakade i ett! Hoppas på fint väder så jag kan strutta runt i en av de nya klänningarna =)

Fick bli en pinuppa till, dom är så fina!

1 kommentar: