03 juni 2009

Shoppingspree!!!

O' boy vad jag har shoppat idag!!
Jag har varit på ett sånt strååålande humör idag! Jag har helt struntat i att välja mellan plaggen - jag tar båda helt enkelt! Det började när jag provade shorts. SHORTS!! Jag har inte ägt ett par sen tidiga tonåren och då var det nog avklippta jeans. Jag har komplex för benen, så är det bara - feta och ådriga. Men nu är benen iaf släta (och så småningom blåmärksfria också) och jag jobbar ju på att dom ska bli mindre feta. Så jag blev så lycklig när jag såg helt okej ut i ett par svarta shorts från VeroModa, strl 40. Och där blev det även en röd/vitrandig tubtop, lite längre modell som man kan antingen rylsa ihop eller ha ner en bit över rumpan (ännu en grej jag ALDRIG ägt - pga att fettet väller i armvecken och brösten ser helt konstiga ut, men nu såg det ju bra ut!!) i storlek S!! Jag älskar den marina klädstilen (av mig även kallad "skeppig" stil).


Sen en vända på H&M - två par 3/4 leggings - både svarta o vita (vita hellar aldrig ägt innan, benen ser feta ut... det gör dom fortfarande men jag jobbar på det - båda i stl M, hade L innan),en blå halterneck klänning i stl S (har ingen BH på bilden - jag lovar, den är snyggare med hehe) och ett jättefint brunt&vitt mönstrat linne.

Sen... (ja, tro inte jag var klar här) blev det en axelbandslös BH på Kappahl och när jag skulle gå ut fick jag syn på VÄRLDENS sötaste klänningar!! Jag provade båda (en grönmönstrad o en rödmönstrad, båda stl 38) och kunde inte bestämma mig - så jag tog båda!!









Och sist men inte minst köpte jag den bikini jag hängde undan på stadium igår, hipsterboxer och trekants-BH i brun/grå/orange mönster.


Och ja - jag köpte en bukett med rosa o vita blommor på hemvägen till älsklingen för att han är finast i hela världen!

Jag är ju lite fattigare men åh så glad!! Den som sa att man inte kan köpa lycka LJÖG! Dessutom visade vågen 77,5 idag och jag har skött mig exemplariskt idag och är SÅ JÄKLA PEPP nu så att jag bara VET att jag ska gå ner resten av dom där kilona också!! Skickar lite pepp till er för jag har minsann så det räcker o blir över idag!!!

6 kommentarer:

  1. F..n vad du är DUKTIG och jag nappar åt mig lite pepp direkt för jag behöver det verkligen.

    Lyckades avhålla mig från att köpa Ben & Jerrys när jag gick inom affären ikväll på väg hem från jobb. Det är första gången på länge som jag har lyckats avhålla mig! Sitter nu istället o äter A-fil (med liiite yoggi för att jag är en sockerjunkie) och müsli.

    Jättefina saker du köpt. Så jä..la gött när kläderna sitter snyggt. jag är läskigt avundsjuk ska du veta.

    När jag såg dig sist tänkte jag att SHIT hon är verkligen riktigt tunn nu, men du är så jä..la snygg. Ville bara säga det. Är inte missunsam ;-) (men likväl avundssjuk som f..n, hehe).

    kram kram

    Anja

    SvaraRadera
  2. Shit så snygg du är i den klänningen du har på dig här. Grymt! Du är helt perfekt i kroppen. Hade gjort typ vad som helst för att se ut som du :-) Bara så du vet!

    KRAAAM

    SvaraRadera
  3. Är det du på bilden?! Du ser ju helt perfekt ut! =) Grattis!
    kram

    SvaraRadera
  4. åh guuud! jag har oxå kollat på dem dära klänningarna =) dem e ju så söta! o bra pris =)

    du kämpar på bra =) superduktigt!

    Mvh Mia (minus 59,1 kg än så länge....)

    SvaraRadera
  5. Fin du är! Äntligen har jag hittat lite inspiration från en tjej som - precis som jag - är "nrmalviktig" enligt BMI och (oftast smalare) vänner, men inte är riktigt nöjd förrän de där sista, svåraste kilona är borta. Grattis!!

    (och en sån där bikini vill väl jag också ha!)

    SvaraRadera
  6. Vad lycklig jag blir att någon mer än jag använder ordet "rylsa" - upptäckte just att knappt någon vet vad det är. Det som är ett så bra uttryck!! =D
    Önskar att de där klänningarna gick att få tag på fortfarande BTW - helt underbara =)

    SvaraRadera