07 juni 2009

Tankelek

Superdupersnygga Charlize Theron är 180cm lång o väger 62 kilo - dvs hon har ett BMI på 19,1. Jag har ju fått höra jag är lik henne (Ja, i ansiktet då) och hon har ju en grym kropp. Det innebär att jag som är 185cm lång skulle väga 66-67 kilo för att ha hennes BMI och kanske typ hennes kropp. 10kg mindre än nu. Hahaha - galet! Många skulle säga "usch nä, det skulle inte vara snyggt bla blaa blaaa". Och nä, jag skulle aldrig fixa minus 10kg till - no way. Men jag undrar hur jag hade sett ut då. Ja, det är kul att leka med tanken.

Här kommer en bild på henne igen

1 kommentar:

  1. Jag har inte hämtat någon "räknare"..?
    Alltså på blogg.se räknar den automatiskt om man går och in och kolla på statistik.
    Hur många besök per dag och från hur många olika datorer...
    Typ

    SvaraRadera