15 maj 2009

Vägdag (77,4) & Vikttävling!


Mitt resultat denna veckan är
77,4kg = -1,4
(och -0,8 totalt i vikttävlingen pga plus förra veckan)

Äntligen! Ett hekto från 10kg - helt underbart! Jag mår så bra när jag haft en såhär bra vecka, helt ångestfri, helt utan dåligt samvete för att jag ätit fel eller skippat träningen! Hämtade ner ett gäng (smal-)byxor från vinden igår när jag ändå var där uppe (har ju en hel flyttkartong med kläder jag inte kunde använda när jag startade min viktresa) - och jag kunde knäppa allihopa! Okej, mina smaljeans satt inte särskilt snyggt, jag har nog iaf 4kg tills dom gör det, men några av dom kan jag använda redan nu. Ett par byxor där lapparna sitter kvar t.o.m ((som jag köpte efter jag idiotiskt nog gått ner en massa kilon med bantningspiller men jag hann aldrig använda dom innan vikten kom smygande igen - tydligare än så kan ju inte meningslösheten med en "quick-fix" knappas bli) så det är ju en extra stor seger att kunna använda dom!

Hur har det gått för er den här veckan??

8 kommentarer:

  1. Jag har gått ner 0,3 kg

    SvaraRadera
  2. Här blev det minus 0.7. Inte mycket men ändå, ett minus. Tror att det blev så uselt för igårkväll var jag ute med en gammal gymnasiekompis och det blev EN JÄ..LA MASSA vin och så självklart när man är på lyran, kl 1 på natten BURGER KING där jag intog ett whoppermeal, en jordgubbsmilkshake och chili cheese.

    Jättenyttigt, verkligen... Så vägandet idag blev inte vad det borde varit, tyvärr :-(

    Så underbart skönt för dig. 1,4 kg på en vecka är ju jättemycket. Du rockar!!

    kram kram :-)

    SvaraRadera
  3. minus 0,7 kg. Var ute igår vilket betydde massor av vin och nattamad på BK (whopper meal, milkshake och chilicheese). INGE bra alls kvällen före vägning ;-)

    Vad superduktig du är vännen. Så underbart att kunna ha alla de där byxorna. Snart är du megasnygg i smaljeansen oxå :-)

    kram kram

    SvaraRadera
  4. haha så min första kommentar KOM med. Något urskumt hände så jag fick skriva om allting en gång till, hehe.

    SvaraRadera
  5. Jag hade denna vecka mins 0,4. Så totalt 1,6 dessa två veckor. Duktig du är!!! Kämpa på! Jag ska också ha en supervecka nu!!

    SvaraRadera
  6. åh härligt, grattis! mitt i min svacka klarade jag av att "bara" gå upp 3 hg. så totalt. minus 1 hg. herregud. förlåt mig lag sexig. :S

    SvaraRadera
  7. Gerymt bra man gratulerar. Så roligt med alla som får sina resultat bekräftade.

    SvaraRadera
  8. Lag sexig, -2,1 den här veckan.

    SvaraRadera