04 maj 2009

En bit på vägen

Vågen visade 1½ kg mindre idag (som tur är) så helgens två kilo upp är på väg bort, 6hg kvar till fredagens vikt. Nyss hemkommen efter en långpromenad - 1½ timme. Men fy vad tråkigt det är att gå ensam. Nä, det får bli löpning hädanefter om jag inte har sällskap...

Idag gjorde jag laxburgare med mangosalsa till middag - såååå himla gott, somrigt o fräscht. Kolla receptet här!

Bjuder er på en bild från lördagens frukost med tjejerna på Österlen... Alla som kan hålla pointsen när det ser ut såhär räcker upp en hand...

2 kommentarer:

  1. hej, jag har börjat följa din blogg lite lätt. vad duktig du är! :) jag har också en del kilon att bli av med och jag tycker att det där systemet med att räkna points verkar riktigt bra! men jag har inte alls någon aning om hur det går till eller hur man börjar? måste man gå med i viktväktarna och gå på sådana möten :/ eller finns det någon guide någonstans? är nyfiken och vore snällt med något svar :)
    kram clara

    SvaraRadera
  2. Heeeeej! Hur går det för dig? :) Som du kanske förstått får jag hoppa vikttävlingen denna gången, en annan gång när jag inte kramar ur det sista ur studentlivet. :) Hoppas det går bra för dig!! Kram

    SvaraRadera