18 maj 2009

Grattis alla SNYGGON!!



Jag har inte fått någon resultatrapportering av Banan-Sara så detta är utan hennes insats, dvs Lag Snyggs resultat är egentligen annorlunda - dock är Snyggingarnas ledning så pass stor att jag tror de har vunnit i alla fall!

Lag Snygg har gått ner 7,3kg
Lag Sexig har gått ner 4,6kg


Så jag tror att vi kan gratulera alla Snyggon till vinsten! (dvs mig själv också, så grattis grattis jag!)

15kg-raset har kört igång ännu en tävling - läs mer om den här! Tävlingsmänniska som jag är så hänger jag på såklart - gör det ni med!!

3 kommentarer:

  1. Håller med.. Grattis på alla snyggon! :D

    SvaraRadera
  2. Åh så vi vann... Fantastiskt! (själv har jag gått upp allt jag gått ner de senaste två veckorna, bara under helgen). Men det räknas inte hoppas jag ;-)

    SvaraRadera