30 maj 2009

Duktig fredag!

För första gången på länge hade jag en bra och nyttig fredag - heja mig! Jag åt frukost när jag vaknade vid 14 och sen hämtade jag jag syrrans åttaåriga bonusdotter som jag skulle passa igår till idag - hon fick välja gott till kvällen och valde "chips"-hjärtan som jag inte ens gillar och sen en sån färdig godispåse med klubba, tablettask o småpåsar - perfekt för min del, helt ointressant =) Sen kom pojkvännen och vi grillade nötfärsburgare, där jag åt två miniburgare, och morötter och dipp på gräddfil o sweet chilisås. Sen var vi så mätta o nöjda att popcornen inte ens blev poppade. Vi var ju hemma hos syrran så där fanns inget att gå i skåpen efter heller - ja, det finns det ju inte hos mig heller iofs - och man kan inte lämna lilltjejen o gå o handla nåt heller. Perfekt =)

Nu ska vi äta frall-frukost - mums! Sen ska jag göra mitt bästa för att hålla den här helgen lika bra som fredagen!

Uppdatering - Hoppla! Det blev 3 frallor... med ägg o kaviar, ost o marmelad... Men nu står jag mig jäklar i det hela dagen!

1 kommentar:

  1. Är det okey att jag länkar till dig då vi båda är med i Bloggers United?

    SvaraRadera