08 maj 2009

Vägdag (78,8) & Vikttävling!

veckans vikt 78,8 = +0,6

Heskotta också, jag vill inte ens berätta vad vågen visar idag... Men eftersom den visat 78,8 5 dagar i rad så tar vi det som veckans vikt och biter i det jävligt sura äpplet igen och inser uppgången på 6 hekto.
Jag trillade av vagnen igår, blev så jäkla besviken på vågen så jag tappade all lust att ge mig ut o springa - istället kom svärmor och vi åt tacos och sen Ben&Jerry-glass och några fudge-bitar... HELT FEL sätt att tackla negativa vågresultat men det är väl en del i det ätstörda beteendet, I guess... Idag är jag uppe superdupertidigt (vaknade när sambons klocka ringde 5:30 och kunde inte somna om) så jag har redan ätit frukost (rostmackor - åter igen helt fel...) och ska minsann hinna ut och springa innan jag ska åka över bron och hämta London-kompisen på Kastrup. Nu vet jag att denna helgen kommer innebära frosseri så det är bara att acceptera men kanske ändå försöka göra liiiite smarta val (räknar inte med det dock, men försöka går ju) och sen köra hjärnet när vännen åkt hem. Så får det bli.

Trevlig helg allihop - hoppas det gått bättre för er!!

16 kommentarer:

  1. LAG SEXIG : tessodennis.blogg.se = Veckans vikt 71,2 = -1,2kg

    SvaraRadera
  2. Låter riktigt att du försöker göra lite bättre val än tidigare. Lycka till! =)

    Lag Snygg -0,8kg

    SvaraRadera
  3. Sådär kände jag bara för någon dag sen, att bara slänga in handduken och frossa. Men så var jag inne på en kompis blogg, hon är kostrådgivare och tränar mot tävling, och blev så inspirerad. Keep your eyes on the price!

    SvaraRadera
  4. Vågen visade -0,4kg idag (lag snygg).

    Kan du inte berätta för din kompis att du håller på att gå ned i vikt då? Då kommer hon säkert hjälpa dig denna helg :)

    Lycka till i helgen!

    SvaraRadera
  5. Hallå...*skäms* plus/minus noll = bidrar inte till nåt! Lag sexig

    SvaraRadera
  6. Lag Snygg: Jonna 74,1 (-0,8)

    http://www.freewebs.com/jonnaodevil/trning.htm

    SvaraRadera
  7. Lag Snygg: Jonna 74,1 (-0,8)

    http://www.freewebs.com/jonnaodevil/trning.htm

    SvaraRadera
  8. Lag snygg: +0,4 :( Förlåt alla snyggon, lovar att ta igen detta till nästa fredag!

    SvaraRadera
  9. förlåt snyggingar, +0.9.... jag behöver pepp.... :(

    SvaraRadera
  10. Lag snygg: -1,9

    trevlig helg!

    SvaraRadera
  11. Lag Sexig: -0,5 Inte riktigt så bra som jag önskat då jag ville ha min 3dje stjärna till imorn men men man får inte allt man vill... satsar på nästa vecka i stället...

    Keep Up the Good WORK!!!

    SvaraRadera
  12. lag sexig, lite osäkert då jag inte vägde mig förra torsdagen men ca -0.4

    SvaraRadera
  13. Lag snygg, bidrar med -0,4 kg! Känns bra!

    SvaraRadera
  14. Tror faktiskt jag missade att anmäla mitt resultat från förra veckan. Alla tankar kretsar runt C-uppsatsen som ska in på söndag. Förlåt. Det blev i alla fall -1,1 kg för mig. Lag sexig.

    SvaraRadera