06 maj 2009

Arrrrghh!!

Samma jäkla vikt idag. 78,8. Den sifferkombinationen förföljer mig. Trots att jag är duktig som f-n med maten och motionerar mig blå (inte riktigt). Har mens nu (men det brukar faktiskt inte synas på vågen så det skulle vara första gången jag kan skylla på det isf) och lite träningsvärk i ryggen (som ju brukar plussa på med slagg och vätska o grejer) men det känns ändå för jäkligt. Borde inte väga mig varje dag - men nu gör jag ju det och kommer inte sluta med det heller, så väl känner jag kontrollfreaket inom mig.

4 kommentarer:

  1. Håll i detta nu så kommer du gå ner, å försök att unna dig lite mindre på helgerna så slipper du kämpa så på veckorna.. :)

    *peppar på*

    SvaraRadera
  2. Dinkelmannagryn hittar man i vanliga mataffärer. Jag köpte mina på Ica Maxi :)

    Ha tålamod så kommer vågen ge med sig till slut :)

    SvaraRadera
  3. det kanske inte syns på vågen, men på måttbandet :D:D hihi kämpa på! du fixar det

    SvaraRadera
  4. kör vi mellankoll på vågen imorgon??
    Tävlingen syftar jag på.

    Du är skitduktig! Tänk på alla kilo du jobbat bort!! 8 kilo är en hel del!!!

    SvaraRadera