07 maj 2009

Mellanvägning Vikttävling!

Hej alla snygga och sexiga!
Imorgon är vi halvvägs i vikttävlingen - väg er innan frukost och skriv in i min blogg hur mycket ni gått ner (eller upp...) - glöm inte skriva vilket lag ni tillhör!


För min egen del har det gått åt skogen, räknar med plus imorgon tyvärr. Jag hanterar inte våg-plus så bra, vill bara vräka i mig. Har inte motionerat varken igår eller idag, blir less och helt passiv, skiter i det. Och ja, nu kommer helgen med kompisbesök från London...Men men, jag har redan insett att måndagens vågresultat kommer vara ännu värre än morgondagens och därför överväger jag att från och med tisdag köra några veckor kolhydratfritt och byta ut lite mål mot pulver - mest för att komma i gång igen, få lite skjuts neråt och få lite motivation tillbaka. För när det går uppåt eller står helt stilla tappar jag sugen fullständigt och jag VILL ju neråt, är ju bara halvvägs!

3 kommentarer:

  1. Jag tror att alla har en period när vikten går lite upp istället för ner. Försök att inte lägga så mycket tanke på det, utan kör på som vanligt bara. Det är ju resultatet i långa loppet som räknas :)

    Keep up the good work!

    SvaraRadera
  2. Jag vet hur du känner dej, jag är oxå lite så när det går trlgt men så får man inse att det bara är att kämpa på om mna ska nå sitt mål...

    Jag kommer oxå köra lite soppor en period snart...

    Jag tillhör lag sexig och har lyckats tapp 2 hekto denna veckan. Vågen står på 79,1 (Det var en god helg med hela två kilo upp! Så jag är nöjd att jag ens tappade lite till idag!)

    Kom igen lag sexig! Hoppas ni gjort bättre reslultat än mej!
    Kram

    SvaraRadera
  3. glömde bort att skriva i fredags, men jag har gått ner 0.2 kg, och tillhör lag sexig :D

    SvaraRadera