12 maj 2009

Here we go!!

Ja, då var helgen över på riktigt och jag har kickstartat min superbra-iga vecka!
Jag började dagen med havregrynsgröt till frukost och har nyss ätit nyttig lunch med en massa grönsaker. Övervägde att ta mig en Modifast pulvershake men där är 4 points i en sån och för 4 points kan jag äta en ganska okej måltid istället med mycket grönsaker så Modifasten får sparas till tillfällen där jag inte hinner med riktigt mat. Naturdiet är 2 points (hittade några sånna också) så en sån kan man ju ta som mellamål nån gång.

Jag tycker det är okej med pulverdiet några dagar om man (som jag ska!!) ska i en klänning eller nåt. Jag ska på bröllop på lördag ju och jag provade en av mina 3 klänningsallternativ igår - som jag hade på min 25-årsfest - och jag kunde typ inte andas i den så hårt den satt över byst o mage! Nu var jag ju iofs svullen som f-n igår efter helgen och jag såg gravid ut när jag provade den så kanske kanske på lördag... =) Annars har jag ett par andra att välja mellan.

Vikten var i morse nere på 78,7 igen - thank God!!

Sprang min 5km-runda innan - gick ut för hårt och blev snabbt trött. Fick ta en extra gång-paus på slutet och sprang in på 32 minuter. Herregud vad tydligt det bli att helgens bravader sätter sina spår! All denna alkohol och skitmat gör ju att kroppen säger stopp. Galet vad man gör med sig själv... men vad kul det är!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar