26 maj 2009

Nyopererad!

Operationen gick väl igår, minns inte så mkt av precis innan och precis efter pga anastesin, men jag blev väl omhändertagen - även om det var lite löpande-band-principen (jisses vad den där läkaren gör pengar!!). Igår var jag trött som tusan, låg i soffan hela dagen, och hade ganska ont! Speciellt när jag legat och reste mig så att blodet rann ner i benen - AJ! Men jag knaprade alvedon och blev ompysslad av pojkvännen (med jordgubbar & glass!). Idag känns det redan bättre, det är ju ömt och spänt och jag är så hårt lindad att jag inte kan böja benet, men det funkar okej att röra sig. Jag ska idag enligt doktorns order promenera 1-2 timmar jämnt fördelat över dagen - för cirkulationens skull. Jag har redan varit ut en sväng innan frukost, får hitta små ärenden att utföra så att jag kommer ut fler gånger...

Såhär ser mumifierade jag ut idag!

1 kommentar:

  1. Nä men det där ser ju förjävligt ont ut. Hoppas du är ok. Jag skulle få panik. Tack för kommentar idag, kan inte kommentera hos dig fr jobbet. Klänningen är Bondelid fr MQ.
    Kram på dig...

    SvaraRadera