02 maj 2009

Oh sweet decadence - igen!

Åh vad jag har haft det bra!! Sån här kvalitetstid tar man ju aldrig sig med vännerna nuförtiden, alla måsten (män, jobb, barn, skola, andra projekt) kommer alltid i vägen. Nu hade vi två hela dagar tillsammans, bara umgås, mysa, pratat om allt mellan himmel o jord, inte som vanligtvis då man ses stressigt över en lunch ska hinna uppdatera allt som hänt sen sist... Fantastiskt att vi lyckades hitta en helg då (nästan) alla tjejerna kunde följa med!

Spenderade dagen i österlen-solen igår, började dricka vin vid 14 i trädgården där vi satt i våra bikinis och blev bruna och fina. Ja, sen smååt vi hela dagen innan vi lyxade med 3 rätters, snax och godis fram till strax efter två på natten. Idag började vi med låååång frukost i förmiddagssolen - amerikanska pannkakor med nutella och mackor med brieost och sen har småätandet fortsatt...

Jag har märkt att jag har lixom inget mellanläge. Antingen är jag helt jätteduktig och stikt eller så släpper jag allt, och det har jag gjort denna helgen. Jag kan lixom inte unna mig lite, ta EN pannkaka - nä, då det ska det vara fem. Men men det är väl så det får vara, det är väl ett beteende jag får jobba med... Oavsett, från imorgon ska jag vara superduperjätteduktig helt enkelt!!

Laglistan är uppdaterade med en deltagande till i varje lag - Sara och Tess, hjärtligt välkomna i andra delen av Vikttävlingen!!

3 kommentarer:

  1. God morgon kära du! ha en underbar söndag!
    kramar!
    /föneböna

    SvaraRadera
  2. heeej! hur går det? jag kikade in för att uppdatera mig eftersom jag är avskärmad från verkligheten, och så fick jag syn på att du oxå är på österlen!? va mysigt! jag är på hälsotripp i mammas hus, så nu är det snart löprunda! Kör hårt! =)

    SvaraRadera
  3. sådan är jag också, exakt! tar jag en godis kan jag lika gärna äta hela påsen och för att då i stället tänka "okej, det var onödigt så nu får jag träna lite hårdare i morgon" så släpper jag det helt för det känns inte som någon idé. att ens tankar kan ställa till det så..

    SvaraRadera