16 mars 2009

Det där med delmål...

Jag har funderat en del över det där med delmål. Som alla andra har jag en drömvikt, om den är möjlig att uppnå kommer att visa sig, men självklart finns det steg på vägen också. Under 80 är ju ett av de största. Når jag 75 är det en minst lika stor bedrift det. Men jag har varit lite skraj över att sätta upp datum för mina delmål - för om jag inte lyckas vet jag hur besviken jag kommer att bli.

Däremot visade vågen idag ännu ett halvkilo mindre än fredagens vikt och jag börjar stunda "under 80", kan se att det är möjligt där framme... Och - nästa helg (27-30mars) åker jag med hela familjen till Dublin på weekendsemester. Så där hade "under 80" varit ett väldigt väldigt väldigt bra ställe att fira på! Kommer väl gå upp några hekto igen som man gör på semester, men just nu är jag superduperpepp så det ska nog lösa sig därefter igen.


Alltså - delmål "under 80" innan den 27e mars!

1 kommentar:

  1. Hej! Tack för din kommentar! Jag är 170 lång och har faktiskt inte nån tydlig målvikt än... men efter rivstarten är målet att ligga på 62,5 (7kg på 7v) sen får vi se... smaljeansen lockar! =) Kram på dej

    SvaraRadera