26 januari 2011

Vägning efter tredje viktväktarveckan

Resultat efter 3e veckan med viktväktarna

Förra veckans vikt 93,6
Denna veckans vikt 92,3
Förändring -1,3

Tjohoo!! Jorå jag är minsann nöjd =) Fick min första viktväktarstjärna, heja mig! Jag är världens sämsta bloggare - det beror på min son som har kolik och skriker eller gnäller sig igenom dagarna. Det finns lixom inte tid att sitta och skriva - när han väl sover ska ju huset tas om hand!

Matveckan har varit bra och jag har promenerat liiite mer - det vill säga 2 dagar rena svettpromenader och andra dagar lite bonusmotion här o där. Maten, well - med 50 points är det lätt att tänka "jaja, det finns säkert plats för det här också" men jag har TÄNKET aktivt hela tiden, jag moffar inte, jag väljer nyttigare alternativ och
väljer mina tillfällen då jag unnar mig. Så jo, det går bra. Plus att amningen ju definitivt hjälper mig på vägen!

3 kommentarer:

  1. BRA JOBBAT!!! hejja hejja!!

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt med sonen och koliken, har saknat dig här ute!
    Men sen får man läsa ett sånt här resultat och sprudlande energi och blir motiverad!
    DUKTIGA, DUKTIGA DU!
    =O)

    SvaraRadera
  3. Jäklar! Jag är imponerad, bra jobbat!!! :D

    SvaraRadera