19 januari 2011

Vägning efter andra viktväktarveckan

Resultat efter 2a veckan med viktväktarna

Förra veckans vikt
94,3
Denna veckans vikt
93,6
Förändring -0,7

jag är nöjd! Med tanke på noll motion och för mycket mat kvällstid (aldrig över pointsen men om jag har 30 kvar när det är dags för middag så blir det ju lätt för mkt mat). Men ja, man ljuger ju om man säger att man är NÖJD med mindre än 1kg i veckan - även om JAG VET att det här är mer hälsosamt och alla minus är minus. Men nä - jag är nöjd!


2 kommentarer:

  1. Klart du ska vara nöjd!!! Är ju skitbra!
    Jag har nog också gått ner några kg nu efter jul... skönt. Ska börja seriöst, for real, på måndag med vv, då ska jag upp på vågen!!!

    SvaraRadera
  2. DU, nu ska du inte vara hård mot dig själv igen!
    minus 0.7 är riktigt BRA och riktigt nära 1kg! =O)
    Kämpa på nu och försök att få in lite vardagsmotion, gå i trappor med bebisen eller bygga ihop en spjälsäng, bära runt på liten är ju inte helt lätt det heller =O) heja heja! =O)

    SvaraRadera