20 januari 2011

Jag bantar haha!

Idag fikade jag m syrran på Espressohouse. Jag bantar, jag tar en megamuffins och en chai, tack! Helt sjukt men jag "kan" ju göra det! När jag har 50 points på en dag kan jag ju utan problem lägga 27 points på en mini-macka, en megamuffins och en chai på lättmjölk (skrattretande, det skiljer bara 1 point mellan vanlig mjölk och lätt, men det är ju fullt med socker i chai). Supergott var det ju såklart!! Och efter en jättegod middag här hemma nu så har jag fyllt min kvot för dagen. Alltså bantar jag ju inte, jag äter som jag skulle gjort annars ändå. Men visst, jag kanske tänker en gång extra och äter inte när jag är rastlös. Och det är ju bra! Men - jag vill ju helst gå ner mer än 0,7 nästa vecka så jag får nog skärpa mig framöver...

2 kommentarer:

  1. Haha, det är hääääärligt med vv...

    SvaraRadera
  2. Det märkliga är att jag förstår dig precis.
    Det är märkligt att man håller pointsen och ändå kan "una" sig lite gotti...Men man vill så gärna gå ner...idag när jag fuskvägde mig så hade det inte givit resultat TROTS att jag hållit mig o sparat points. MEN jag vet att det är träningen som uteblivit som är orsaken också...
    Jag tycker ändå du ska ge dig en klapp på axeln för att du tänker lite extra och kämpar på!
    Heja,heja och du- trevlig helg! =O)

    SvaraRadera