27 januari 2011

Mål och delmål!

Jag använder mig av den HÄR vikttabellen för att följa viktnedgången. Varje gång man fyller i en ny vikt räknar den ut snittet man gått ner per vecka och ger en ett datum när man är i mål. Både peppande och ibland deprimerande när datumet flyttas framåt - efter gårdagens invägning står det att jag ska vara klar den 20e april. Låter ju helt okej! Så länge det är innan man ska i bikinin är jag glad =) Men 1.1 i snitt per vecka kommer jag nog inte kunna hålla, iaf inte om jag trappar ner på amningen (vilket jag iofs inte har planer på i nuläget).

Den 26e mars ska Oliver döpas, vi ska ha mycket folk, 60 pers ca, och stor fest efteråt (tråkigt med dopkaffe, znooz) - och då vill man ju vara snygg! Det är 8 veckor dit och jag booorde kunna gå ner 6 kilo tills dess, det innebär isf att jag är nere på min vikt före graviditeten!! Som iofs var mer än jag trivdes med men det är ju ett stort mål på vägen! Så en delmåls-kolumn får det nog bli nu!

1 kommentar:

  1. Jag blir så sporrad av att ha ett delmål jag med, men jag är så rädd att misslyckas att jag tror jag bättre bara tuffar på.
    6veckor, det ska inte vara omöjligt för en fighter som du! Jag skrev det nyss, men det tåls att upprepas -DUKTIGA du!
    =O)

    SvaraRadera