06 januari 2011

Inskrivning Viktväktarna!

Igår skrev jag och en nyfunnen vän - som fick sin son dagen efter mig - in oss på viktväktarna! Lite annorlunda var det sen jag var med sist men i det stor hela samma samma.

Inskrivningsvikt 95,6kg

Jisses! Alltså 16,5kg som ska bort - 79kg here I come!

Vägde 111kg dan innan förlossningen så jag är jäkligt glad att jag gått ner 15kg och inte har 111 som utgångspunkt! Jag väger idag 20kg mer än 2009 års lägsta notering - som jag ju bara var nere o vände på så därför sätter jag målvikten lite högre denna gången, det handlar inte om att bli SMAL det handlar om att komma i garderoben och trivas i sitt skal!

Har dessutom gått med i Olgas smaljeans-utmaning (som för min del bara blir jeans-utmaning)- kolla in den här!

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att ha någon att kämpa med tillsammans =O)
    jag vet att de har ändrat systemet, så alla mina recept skulle inte stämma någonstans...
    Vilken fantastiskt bra insikt! Du kommer att nå ner till 79, det är jag säker på! Jag ser fram emot att följa din resa och stjäla lite av din energi och bli inspirerad själv! =OD
    Heja duktiga du!!!

    SvaraRadera
  2. Lycka till med VV. Jag är ett stort fan av deras program, gick ner 25 kilo förra året med hjälp av dem och lite jogging. Nu testar jag utan dem ett tag för att se om det går vägen.

    Pepp!!!

    Hittade hit via Rivstart. =)

    SvaraRadera