07 januari 2011

50 points!

Eftersom jag väger massor så fick jag 36 points till förfogande - PLUS 14 per dag för att jag helammar. Det är 50 per dag! Jag tänkte att jisses, det kommer bli svårt att få i sig! Och ja, en vanlig dag blir det nog det (eftersom Oliver skriker massor och man har händerna fulla hela tiden) - men igår lyxade vi till det och åt räkor, aioli, avokado, rostat bröd och drack vin - så då fyllde jag minsann min kvot =) Idag började dagen med lyxfrulle så det lär inte bli svårt idag heller haha.

Nu ska jag snart ut på långpromenad med vagnarna ihop med granntjejen som har en dotter på 9 månader, det har varit superhärligt väder idag men nu börjar det dimma ihop - men äh det ska bli skönt att komma ut ändå!

1 kommentar:

  1. Härliga, positiva och energifulla du! =O)
    Men du, hur fungerar eg nya viktväktarna? jag blir alltid så nyfiken för folk som följer den verkar ha så mycket poäng till förfogande, så om du vill får du gärna skriva lite om systemet nu =O)
    trevlig helg!

    SvaraRadera