19 januari 2010

Puppy!

Idag åkte vi och hämtade lille Loke hos uppfödaren, vi var de första som hämtade vår valp och såklart har han varit lite pipig på hemresan och under kvällen. Nu sover han som en stock och jag sitter uppe en stund till för att hinna med en kissrunda till innan jag går och lägger mig. Det är iaf såååå himla mysigt att äntligen ha honom här hemma!

Jag tänker inte alls på vikten, maten, träningen... Jag är bara glad ändå =)

Här är lille parveln bredvid uppfödarnas katt - i samma färg.

5 kommentarer:

  1. Vad söt han är! Ibland längtar jag tillbaka till valptiden och ibland inte :)

    SvaraRadera
  2. Vilken lite snutteplutt! med en sådan sötnos kan man inte må dåligt =)

    SvaraRadera
  3. haha,va nice! katten ser ut att vara större än hunden :)
    jag förstår din glädje, vilket naturligt glädjeämne att få in i sitt liv och SÅ SÖT! :)

    SvaraRadera
  4. Vilken söt liten gobit!
    Lycka till med er nya familjemedlem!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Kämpar själv med vikten på Viktväktarna och då jag förra vintern hämtade hem en valp fick jag en nystart. All gratis motion är också ett stort plus då man måste gå på promenad oavsett väder. Lycka till med den lilla! En läsare som gled in på ett bananskal

    SvaraRadera