23 januari 2010

Är det möjligt?

Kan det vara så att det dök upp ett uns motivation idag? Är det möjligt?
I alla fall så tror jag att jag måste bryta de här dåliga choklad-vanorna... Jag tänker inte ens berätta hur mycket jag smäller i mig. Fick mens idag och är både tjurig och krängig - men på samma gång så tror jag att jag kanske kanske kanske är liiiiiite sugen på ett träningspass. Dock INTE sugen på att ge upp chokladen. Men det får jag ju bara ta och göra annars kommer det här sluta i katastrof...

2 kommentarer:

  1. Pröva med att komma iväg på passet, sen får du se vad du gör med chokladen. en sak i taget.

    SvaraRadera
  2. Ett viktigt steg på vägen är ju att börja reflektera och sedan skynda långsamt med att bryta något man fastnat i.
    Men choklad.DET är riktigt, riktigt svårt att ge upp...
    Blir så sugen fastän jag ätit hur mycket som helst i helgen- varför blir man aldrig nöjd?

    SvaraRadera