21 januari 2010

Mitt liv som hund(ägare)

Hej!
Hela mitt liv kretsar kring detta lilla yrväder just nu... Han har börjat sova hela nätterna nu, vilket är jätteskönt, och han har börjat att så smått kunna sysselsätta sig själv. Oftast gör han dock inte det, då antingen tuggar han på ALLT eller så går han omkring o gnäller så då är det bara till att hålla honom sysselsatt. Det rusas ner på bakgården stup i kvarten (3e våningen - puh!) men ja, det torkas upp inomhus en hel del också. Han har börjat kunna gå i koppel (men han gillar det inte supermycket) runt kvarteret - jag ser fram emot lååånga promenader men de lär dröja, han är helt slut när vi kommer upp. Han föredrar bus framför mys, dessvärre, och bus innebär BITAS BITAS BITAS = AJ!!!!

Så ja, det är vad mitt liv handlar om nuförtiden. Jag äter skräpdåligt men det är länge till sommaren =D

2 kommentarer:

  1. Vilken undrabert söt liten sak!!
    Förstår att du prioriterar honom just nu!! Men snart är han stor och då kan ni gå på låååånga promenader!

    SvaraRadera
  2. Åh,så härligt det låter och du -motion med alla trappor innan det är dags för långpromenaderna! :)
    Tänk att det låter så härligt med någon som bits;)

    SvaraRadera