09 mars 2011

Lite på paus...

Jag har haft en skräpvecka. Min morfar har gått bort - när jag är ledsen skippar jag allt vad nyttigt tänk heter - och jag har varit lite halvkrasslig så motivationen har varit i botten. Har gått upp nåt hekto eller som bäst stått still (gissar jag) - nu närmar jag mig normalvikt och kilona rinner inte av längre, det är inte så konstigt för det är inte nya tillfälliga onaturliga mammakilon längre, nu är det fettokilon jag hade sen innan och som väntat kommer jag få jobba för att bli av med dom. Jag skippar viktväktarna ikväll och satsar på nästa vecka istället.

3 kommentarer:

  1. Det gör du rätt i! Ta det lugnt nu med vv! Beklagar sorgen =(
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Komihåg att inte vara för hård mot dig själv och jag vet att du kommer att komma igen med fina, bra tag när du har balans igen.
    Jag beklagar sorgen =O(
    *skickar en it kram*

    SvaraRadera