19 mars 2011

Efter 10e viktväktarveckan

Har ju glömt rapportera vikten - jag hade ju uppehåll förra veckan så denna veckans resultat var för två veckor
Resultat efter 10e veckan med viktväktarna


Förrförra veckans vikt 86,6
Denna veckans vikt 84,7
Förändring -1,9kg


10,9kg på 10 veckor. Skönt att ändå gå ner i typ samma takt fast att man trillar av banan emellanåt. Nu känner jag dock att det inte går lika fort utan ansträngning längre eftersom mammakilona är borta (vägde 85 när jag blev gravid) och min kropp börjar känna igen sin hydda och därmed måste jag numera tänka lite på vad jag stoppar i mig för kroppen släpper iväg kilona lika självklart. Med det sagt så skärper jag ju mig INTE och väntar mig därför inga under nästa vecka (nyss bakat o ätit kladdkaksmuffins med vit chokladfrosting) - men jag har nått mitt delmål att vara under 85 till dopet - yey!!

3 kommentarer:

  1. Och här fick jag svaret på hur det går! Bra där!!!! =D =D

    SvaraRadera
  2. Grattis till delmålet och till viktnedgången, mycket bra och imponerande!
    Jag är säker på att du kommer klara att nå din målvikt även om det nu kanske blir "svårare" som du nämner.
    DUktiga Du! heja, heja!!!=O)

    SvaraRadera