02 mars 2011

Efter 8e viktväktarveckan

Resultat efter 8e veckan med viktväktarna

Förra veckans vikt 87,6
Denna veckans vikt 86,6
Förändring -1kg

9kg på 8 veckor - fick min 3e stjärna på Viktväktarna idag.
Jodå, jag är nöjd. Men jag har varit duktig den här veckan - eller ja, två promenader bara men skärpt mig rejält med onyttigheterna, i stort sett bara i lördags som jag mumsade. Min nya hobby är dock tårtmakeri = inte så bra för figuren men ack så kul! Jag äter ju inte alltihopa men visst smakar man när man tillverkar. Sonen ska döpas den 26e och i övning inför hans tårtor har jag gjort några andra - och det är SÅ himla roligt!! Nu ska jag ut och pyssla ihop en till imorgon, tråkigt nog till begravningsfika men det kan vara fint och gott ändå.

Min första; alla hjärtans tårta till älsklingen =)

Min andra; Välkommen-till-världen-tårta till lilla Elsas familj

2 kommentarer:

  1. Men vad du är duktig!GRATTIS! =O)
    Vilket roligt men kanske onyttigt intresse,
    de är ju verkligen JÄTTEFINA tårtor! =O)

    SvaraRadera
  2. Vilka otroligt fina tårtor

    SvaraRadera