08 december 2009

Ingen chock direkt

Jag har vägt mig. Och den stannade på preciiiis vad jag trodde - men det är så hutlösa siffror att jag bara inte kan förmå mig att skriva ner dem här. Som sagt inte vägt mig sen i oktober men det var inte svårt att gissa, jag känner det ju i kläderna - t.ex. så har jag börjat använda ett par tjockisbyxor igen. De sitter lösare än när jag använde dem för ett år sen MEN jag har inte kunnat använda dem på evigheter för att de varit alldeles för stora. Det är de inte nu längre.

Jag har börjat vakna till liv lite i tänket i alla fall, att nu behövs det en broms. det kan men får inte gå helt över styr. Men det är är SVÅRT i december!!! Speciellt när det fikas på nya jobbet varenda dag - paj, choklad, chokladmousse, lussebullar - fritt flöde. Och jag står och går hela dagen och det är högt tempo på det där jobbet så man tar in alla energi man kan. Och jag har ingen karaktär. Inte bra. Men men, jag får väl ge det de här 3 veckorna, försöka att inte överdriva, och köra igång som resten av landet den 2e januari =)

Förlåt för att jag är VÄRLDENS sämsta bloggerska också.

6 kommentarer:

  1. Det är bara att fortsätta kämpa. :)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig fullt ut, december är för svår.
    Men bromsen ska tryckas ner lite här också (kommer snart se ut som en lussebulle!) och inte unas för mycket..
    I januari gäller det att ta tag i det hela igen för nu tänker jag ha "jullov" i viktandet ;)

    SvaraRadera
  3. Det är svårt, men kämpa på!
    Lotta

    SvaraRadera
  4. Fin blogg hörru! :D
    kolla gärna in min ! :)

    http://albanapeci.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. December är svårt för många. Var snäll mot dig själv, du fixar det du vill även om det kanske tar lite tid. Kram

    SvaraRadera