02 februari 2011

Efter 4e Viktväktarveckan

Resultat efter 4e veckan med viktväktarna

Förra veckans vikt 92,3
Denna veckans vikt 90,6
Förändring -1,7

Såklart supernöjd! Totalt gått ner 5kg nu på 4 veckor. Även nått ett delmål, gått ner 5% av min kroppsvikt!

Har inte räknat points så noga i veckan
o därmed inte heller ätit alla mina points varje dag. Åt dock semla i helgen, chokladmousse igår.... Ja, ni hör. Promenerat mer i veckan än innan oxå, varit härligt väder flera dagar - dock inte idag som var den pestigaste promenaden sen jag flyttade till landet med sibiriska vindar i motvind med vagn...
Igår kunde jag knäppa mina jeans igen - det var ju verkligen inge snyggt men knappen gick igen iaf!

3 kommentarer:

  1. Jiiihooo, vad duktig du är...! Var ska det här sluta???

    SvaraRadera
  2. STORT grattis och vad taggad du måste känna dig?! SJÄLVKLART så ska du vara nöjd med de siffrorna påp dessa veckor!
    BRA BRA BRA kämpat!
    Fortsätt i samma stil och heja,heja, heja! =)

    SvaraRadera
  3. Jättegrattis :) Härlig känsla det där. Har nu kommit i byxa nummer 3 som jag inte kunnat ha på ett tag.

    SvaraRadera