08 juni 2010

News =)

Det finns kanske inte en enda själ som läser det här längre men jag kan iaf berätta anledningen till min frånvaro nu -
Jag är gravid!
Jag är i vecka 20 nu, alltså hallvägs, och beräknad nedkomst av vårt lilla pyre = 1e november. I övermorgon är det ultraljud och vi ska förhoppningsvis få reda på vad det är som ligger där inne och guppar. Vi har köpt hus (stor jättfin 30-talsvilla med stor trädgård) i en by på landet och ska flytta den 1e juli - äntligen!!!!! Vovven är 6 månader gammal o har börjat jucka på flickorna =/ men är lika söt fortfarande!

Med andra ord är jag tillbaka i den här bloggen med en smäll typ efter jul - då ska en himla massa kilon bort!!!

Läser era bloggar då o då fortfarande, ni är så flitiga! Många kramar till er!!!

8 kommentarer:

  1. Använder man sig av bloglovin så missar man inget - grattis! Vad roligt med en liten. :)

    SvaraRadera
  2. Jag kikar av nån anledning in här nu och då trots att jag vetat om graviditeten ibland.
    Har koll på den andra oxå!

    SvaraRadera
  3. Jag har varit lite bortrest men gled glatt in här för att se vad du uppdaterat och jag RYSER! Grattis,grattis grattis!!! och du, massa underbart =O)

    SvaraRadera
  4. Stort grattis! Väntar själv smått i november.

    SvaraRadera
  5. Stort grattis! Förstog att det var nåt. Härligt. Här är det bara 5 veckor kvar till det dimper ner en liten guldklimp. Lycka till!

    SvaraRadera
  6. Hej! Nyligen bestämde jag mig för att samla Sverigs samtliga bloggar relaterade till hälsa. Däribland områden såsom träning, viktminskning, recept (kost), sjukdomar, etc. Eftersom din sida passar in där så skulle jag väldigt gärna se att du la till den. Iden är att likartade ska hitta motivation att själv fortsätta blogga och utvecklas. Givetvis är det helt gratis.

    http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

    SvaraRadera
  7. Grattis till bebisen från mig med :D

    SvaraRadera